Splošni pogoji poslovanja

  • Splošno

Trgovina www.vsezazavese.si je spletna trgovina, ki prodaja metrsko blago, šiviljske dodatke in gotove izdelke. Splošni pogoji spletne trgovine vsezazavese.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15, 55/17 – ZKolT in 31/18 – ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo – ZVOP-1), Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (Splošna uredba o varstvu podatkov) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino vsezazavese.si, upravlja podjetje ROZMAN JULITA S.P., LJUBLJANSKA C. 48, 2310 SLOVENSKA BISTRICA, ID ZA DDV: SI77451694.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine vsezazavese.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino vsezazavese.si in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

  • Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

– podatki o identiteti prodajalca (ime in sedež podjetja ter matična in davčna številka)

– kontakti podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (e naslov, telefon)

– lastnosti artiklov (barva, širina, cena, merska enota, sestava, vzdrževanje)

– način in rok dostave artiklov

– informacije o načinu plačila

– informacije o odstopu od pogodbe in pogojih za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Trgovina vsezazavese.si se ne zavezuje za popolnost in pravilnost podatkov na spletni strani www.vsezazavese.si, niti se ne zavezuje za popolnost in pravilnost tekstovnega, slikovnega ali zvočnega materiala.

Zaradi različnih grafičnih nastavitev monitorjev so možna odstopanja barv.

Navedene barve ne pomenijo iste barve ampak so uporabniku na voljo kot izhodišče pri iskanju.

 

  • Vrste uporabnikov

Za nakup na spletni strani vsezazavese.si registracija ni potrebna. Neregistrirani uporabniki lahko shranjujejo artikle v mapo Priljubljeno in Košarica.  Pred potrditvijo nakupa je za registrirane uporabnike potrebna prijava, za neregistrirane, pa je potrebno vnesti podatke za izvedbo naročila.

 

  • Cene

Cene izdelkov so v evrih (EUR) in vsebujejo DDV ter veljajo samo za slovenski trg. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila (6.).

Popusti, promocijske kode in boni se ne seštevajo. Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme e-sporočilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot kupca.

Pridružujemo si pravico do napake pri objavi cene. V primeru napačne objave cene, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo vsezazavese.si kupcu omogočil odstop od nakupa.

 

  • Naročilo

Trgovina vsezazavese.si se ne obvezuje, da so vsi artikli, prikazani na spletni strani na zalogi. V spletni trgovini vsezazavese.si se artikli prodajajo na meter (metrsko blago) ali komad (drsniki, karnise, gotove zavese, zadrge, trakovi…).

Najmanjša količina nakupa za metrsko blago na spletu je 0.50 cm, razen za blago z raportom za katere v obrazec za nakup ni možno vnesti manjše enote kot je velikost raporta.

Kupoprodajna pogodba med trgovino vsezazavese.si in kupcem je sklenjena v trenutku, ko trgovina vsezazavese.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev naročila).

Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino vsezazavese.si kot za kupca. Naročila se kupcu shranijo v njegov profil v zavihek Pregled računov.

Naročilo blaga je možno tudi preko e-pošte info@vsezazavese.si ali telefonske številke 031 349 522 med 9. in 17. uro razen sobote in nedelje.

Če naročenega blaga, prodajalec ne more odpremiti v obljubljenem roku, o tem obvesti kupca po e-pošti. Kupec lahko odstopi od pogodbe ali pa si izbere drug izdelek.

 

  • Načini plačila

Trgovina vsezazavese.si omogoča naslednje načine plačila za nakupe znotraj Slovenije

  • Plačilo s kreditno kartico
  • z nakazilom na transakcijski račun odprt pri Sparkasse: SI56 3400 0100 1448 928
  • po ponudbi/predračunu

Za nakupe v drugih državah članicah EU velja plačilo po predračunu.

 

  • Nakupna pogodba – račun

Nakupna pogodba – račun je sklenjena v slovenskem jeziku. Ob prevzemu blaga prejme kupec natisnjen račun za nakupljene izdelke. Kopija računa bo skladno z veljavno zakonodajo, še 10 let po zapadlosti shranjena pri podjetju Rozman Julita s.p., Ljubljanska c. 48, 2310 Slov. Bistrica in jo lahko prejmete na pisno zahtevo preko e-naslova info@vsezazavese.si.

Kupec prejme račun za naročene artikle skupaj z naročenimi artikli v paketu ali posebej po elektronski pošti.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Pregled naročil je možen v uporabniškem profilu kupca na spletni strani www.vsezazavese.si.

 

 

 

  • Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v  koraku registracije vnesete ID za DDV ter naziv podjetja. Ob vnosu ID za DDV in naziva podjetja, pomeni, da sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja.

Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru reklamacijskih pogojev iz točke 11.

Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja trgovine www.vsezazavese.si z razliko od predhodno omenjene možnosti odstopa od pogodbe.

Trgovina vsezazavese.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na transakcijski račun NLB d.d.: 02010-0011032746 po ponudbi/predračunu

 

  • Pravica do odstopa pogodbe – preklic naročila

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@vsezazavese.si

Zahtevek je na voljo v PDF obliki na povezavi: zahtevek.

Svoj zahtevek za vrnitev izdelka pošljite na naslov: Rozman Julita s.p., Ljubljanska c. 48, 2310 Slovenska Bistrica. Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 30-dneh na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku tudi navedete. Kupnina ne vključuje poštnih stroškov.

Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 02 843 18 33

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Ne sprejemamo paketov z odkupnino.

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun.

Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

 

  • Reklamacija

Reklamacije upoštevamo za nerazrezano blago s predloženim računom. Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne artikle, napačne barve, količine ali pa artikel kakor koli odstopa od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali vračilo kupnine.

Če se artikel po pranju prekomerno skrči, pušča barvo, se obarva ali se kako drugače deformira, ga sprejmemo in napišemo reklamacijski zapisnik in ga pošljemo na analizo.

Če strokovne osebe ugotovijo napako zaradi nepravilnega vzdrževanja (npr. pranje pri previsoki temperaturi), plača stroške analize kupec sam po veljavnem ceniku, če pa je napaka v blagu upravičena, plača stroške analize prodajalec.

Prodajalec odgovarja za skrite napake artikla, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po predhodnem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja za enakega ali podobnega, da ga zamenja za karkoli drugega ali da mu izplačamo kupnino in mu jo nakažemo na njegov transakcijski račun.

V primeru neupravičene reklamacije kupcu vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti artikli in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev. Artikle lahko kupec prevzame v trgovini Salon Zaves, Ljubljanska c. 48, 2310 Slovenska Bistrica v roku enega (1) meseca.

V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med samo dostavo, je potrebno izvršiti reklamacijo pri Pošti Slovenije ali GLS Slovenije in nas o reklamaciji obvestiti na info@vsezazavese.si.
PDF dokument za reklamacijski zapisnik: reklamacijski zapisnik.

 

  • Dostava in poštnina

Čas dostave od prejetega naročila je 1 – 3 delovnih dni po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu v kolikor je naročeno na zalogi. Ker se nekateri artikli naročajo sproti, je rok dobave pripisan pri vsakem izdelku posebej. Najdlje se čaka na izdelke, ki so naročeni posebej za kupca in pridejo iz tujine. Približen čas dobave za te artikle je 10 dni. V času določenih akcij se lahko rok dostave podaljša.

Za nakupe pod 80 EUR pri plačilu z nakazilom na TRR ali po povzetju, je strošek pošiljanja 4,00 EUR.

Dostavlja Pošta Slovenije ali GLS.

Stroški pošiljanja se obračunajo že pri nakupu v spletni trgovini vsezazavese.si.

Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljavcu naročenih artiklov niste dolžni poravnati. Naročnik blago prejme dostavljeno na naslov v skladu s pravili poštnih podjetij.

 

  • Preklic naročila

Uporabnik spletne trgovine vsezazavese.si, lahko prekliče naročilo blaga še isti dan oddaje naročila do 14. ure oz. naslednji dan do 14. ure, če je bilo naročilo oddano po 16. uri.

Preklic naročila je možen izključno preko e-pošte info@vsezazavese.si, kjer morajo biti navedeni podatki: številka naročila, ime in priimek kupca, naslov kupca.

 

  • Varnost

Trgovina vsezazavese.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

V te namene uporabljamo 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

 

  • Varovanje osebnih podatkov

Rozman Julita s.p. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po ZVOP-1 in Splošni uredbi o varstvu podatkov ter se zavezuje, da bo pri poslovanju s strankami ravnala skladno s Politiko zasebnosti objavljeno na strani www.vsezazavese.si/politikazasebnosti

 

  • Mnenja, priporočila, pohvale, pritožbe

Mnenja, priporočila, pohvale in pritožbe, ki jih kupci napišejo, so pomemben del funkcionalnosti spletne trgovine in poslovalnice Salon Zaves.

Podjetje Rozman Julita s.p. vabi, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine ter obiskovalec poslovalnice Salon Zaves. Vsako mnenje, ocena, priporočilo, pohvala ali pritožba bo posebej obravnavana s strani uprave ter ustrezno rešena v čim krajšem času.

Rozman Julita s.p. ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu blagovne znamke Salon zaves ali vsezazavese.si, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah.

 

  • Spori

Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine https://www.vsezazavese.si med kupcem in Rozman Julita s.p., bosta stranki poizkušali reševati sporazumno.

V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Mariboru.

 

  • Podatki o podjetju

Naziv: Rozman Julita s.p.
Naslov: Ljubljanska c. 48, 231 Slovenska Bistrica
Spletna stran: https://www.vsezazavese.si, www.salon-zaves.si
E-pošta: info@vsezazavese.si info@salon-zaves.si
Telefon: 02 843 18 33 ali 031 349 522
Identifikacijska številka za DDV: SI77451694
Transakcijski račun Sparkasse: SI56 3400 0100 1448 928